16:54 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توزیع برق

"پارتا" درباره اخذ مجوز تاسیس شهرک صنعتی و آثار اقتصادی توضیح داد
نماد برتر- آرتاویل تایر درباره اخذ مجوزهای لازم ایجاد شهرک صنعتی رازی و بررسی آثار اقتصادی آن توضیح داد و برای دو روزکاری با توقف نماد روبرو شد.
نگهداری از شبکه موجب کاهش خاموشی برق می شود
نماد برتر- معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینک گفت: تعمیر و نگهداری به‌موقع از شبکه موجب پایداری شبکه، عدم خاموشی و رضایت مشترکان برق می‌شود.
همکاری توانیر و مجلس برای اجرای طرح برق مجانی
نماد برتر- سه عضو کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طی نشست تخصصی با مدیرعامل و معاونان شرکت توانیر، کلیات طرح "برق امید" را همسو با سیاست‌های کلان کشور در اصلاح الگوی مصرف و تحقق عدالت اجتماعی عنوان و همکاری طرفین برای نهایی شدن دستورالعمل‌ها و اجرای این طرح ملی را مورد تاکید قرار دادند.
از مهر ماه دیگر به اداره برق مراجعه نکنید
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: از اول مهر ماه در مناطق شهر تهران خدمات به صورت حضوری ارائه نخواهد شد و تمام خدماتی که مردم نیاز دارند از طریق سامانه هایی که اطلاع رسانی شده برای کسب رضایت مردم به صورت غیر حضوری انجام می شود.
برق مجانی به تهرانی ها هم می رسد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: در تهران بیش از ۸۰ درصد مشترکان خانگی الگوی مصرف را رعایت می کنند اما مساله طرح برق امید نیاز به ارزیابی و طبقه بندی مشترکان از حیث مصرف دارد تا مشخص شود چند درصد تهرانی ها شامل این طرح می شوند اما نهایتا طرح برق امید تا آبان ماه اجرایی خواهد شد.
ابهام‌های طرح توزیع برق رایگان به مشترکان کم مصرف
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید، هرچند طرح توزیع برق رایگان به مشترکان کم مصرف، پدیده‌ای مثبت و ارزشمند است اما در عین حال باید ابهام‌های موجود در مسیر اجرای آن برطرف شود.
ایران بازار برق عراق را از دست نخواهد داد
نماد برتر- علی رغم اینکه کشور عربستان و ترکیه برای تامین برق عراق ابراز تمایل کردند و صحبت هایی نیز میان این کشورها صورت گرفته است اما طبق اعلام وزیر نیررو بازهم نگرانی برای از دست دادن بازار برق عراق وجود ندارد.
همکاری ۲۰۰ شرکت در ساخت واگن ملی
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ساخت تجهیزات حمل‌ونقل ریلی شهری و واگن ملی گفت: تحولی که اکنون در حال رخ دادن است این است که در حقیقت یک جهش تولید در عمق اتفاق افتاده است. به جای این که ظرفیت ساخت داخلی ۳۰ درصد باشد الان در بحث ساخت واگن ملی این ظرفیت به ۸۵ درصد رسیده است. چنین فرآیندی، از شروع تا زمان افتتاح در یک سال و نیم طی شده است.
احداث نیروگاه بدون کمک خارجی ها افتخار است
نماد برتر- استاندار مرکزی گفت: احداث نیروگاه در شرایط تحریم و بدون کمک خارجی افتخار است.
علت خاموشی های پراکنده در تهران چیست؟
نماد برتر- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت:شبکه توزیع برق پایتخت در حال حاضر تحت کنترل بوده و وقوع قطعی های پراکنده برق ناشی از افزایش بیش از اندازه مصرف در ساعات اوج بار مصرف است.
رکورد مصرف برق در استان مرکزی شکسته شد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مصرف برق در ظهر روز 29 تیرماه در این استان با 946 مگاوات از ابتدای سال جاری تاکنون رکورد زد.
تغییر ساعت کار ادارات استان بوشهر از فردا
نماد برتر- ساعت کاری ادارات استان بوشهر از فردا، دوشنبه ۳۰ تیرماه تغییر می کند.
جایگزینی ۸۰ هزار کیلومتر کابل خودنگهدار با شبکه سیم‌ مسی
نماد برتر- مدیرعامل توانیر گفت: جایگزینی ۸۰ هزار کیلومتر کابل خودنگهدار با شبکه سیم‌ مسی در دولت تدبیر و امید میسر شد.
تغییر نام قبوض برق چگونه است؟
نماد برتر-معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران خدمات تغییر نام قبوض را به صورت غیر حضوری انجام دهند.
برای حذف قبض کاغذی برق ۳ هفته فرصت دارید!
پایگاه خبری راد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، قبوض کاغذی برق باید تا اوایل مهرماه کوله‌بار خود را از خانه‌های مردم جمع کنند و پس از آن اطلاعات قبض مشترک توسط پیامک در اختیار وی قرار بگیرد. بنابراین مشترکین باید تا اواسط شهریورماه نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه‌های معرفی شده اقدام کنند.